مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 09:112019-10-29اقتصادي

خط لوله دریایی 24 اینچ میدان ابوذر در خارگ تعمیر شد


محل نشت یک نقطه دیگر از خط لوله دریایی 24 اینچ میدان ابوذر که در عمق 260 تا 170 پایی ( 49 تا 51 متری ) دریا قرار داشت ، از سوی غواص تعمیرات زیر آب منطقه خارک با موفقیت مهار و تعمیر شد.

- خط لوله دریایی 24 اینچ میدان ابوذر در خارگ تعمیر شد محل نشت یک نقطه دیگر از خط لوله دریایی 24 اینچ میدان ابوذر که در عمق 260 تا 170 پایی ( 49 تا 51 متری ) دریا قرار داشت ، از سوی غواص تعمیرات زیر آب منطقه خارک با موفقیت مهار و تعمیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره خارگ، اردشیر ضابطی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه غواصی تعمیرات زیر آب این منطقه با شناسایی و علامت گذاری محل نشت، نسبت به افزایش فاز آبی خط 24 اینچ با توجه به ساعت محل نشت و کاهش تفکیک آب همراه نفت از سکو اقدام کردند.

رییس تعمیرات زیر آب منطقه خارگ افزود: این کار بدون ایجاد آلودگی نفتی، عملیات برداشتن پوشش سیمانی و پاکسازی ها با بکارگیری ابزار هیدرولیکی و تجربه غواصان و سرپرستان تعمیرات زیرآب انجام شد.

وی افزود: با توجه به حجم و فشار آب زیاد و در اختیار نداشتن نشت بند استاندارد و کارخانه ای، مشکلات زیادی برای اجرا، مهار و تعمیر این نقطه ایجاد شده بود.

به گفته ضابطی، تاکنون به دلیل شرایط خاص قرارگیری محل نشت و امکان اجرای فاز آبی، این دومین مورد تعمیر خط لوله به صورت در حال تولید و Online بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط لوله دریایی 24 اینچ میدان ابوذر در خارگ تعمیر شد

خط لوله دریایی 24 اینچ میدان ابوذر در خارگ تعمیر شد