مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 10:202019-10-29ورزشي

تمرین های پر فشار تیم لیگ برتری والیبال کاله


کاله ای ها تمرین های پر فشار خود را زودتر از تیم های لیگ برتری دیگر از اوایل شهریور در آمل آغاز کردند.

- سرمربی تیم والیبال کاله مازندران به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ی مرکز مازندران در آمل با اشاره به اینکه تیم لیگ برتری والیبال کاله از تیم هایی بودکه زودتر از تیم های دیگر تمریناتش را از اوایل شهریور در آمل آغاز کرده گفت: دراین مدت برنامه کامل بدن سازی، آماده سازی و کار توپی را پشت سر گذاشتیم و به مرزآمادگی برای مسابقات رسیدیم.

بهروز عطایی افزود: با پیش بینی مناسب در برنامه آماده سازی به نظر می رسد شرایطی که به لحاظ بازی های لیگ دراین فصل داریم، مشکلی نخواهیم داشت .

به گفته عطایی؛ برای امسال ، تیم کاله تا حدود زیادی ترکیب فصل گذشته تیم را حفظ کرده و البته با جذب عادل غلامی، امیرحسین اسفندیار، رضاقراء، ادریس دانشفر وامیرمحمدفلاحت خواه، ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوانان در این تیم شکل گرفت.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران همچنین به برگزاری چند بازی دوستانه در هفته گذشته با تیم های لیگ برتری اشاره کرد وگفت: علاوه بر آن در یک تورنمنت چهارجانبه درآمل شرکت کردیم ، بازی های خوبی مقابل تیم های گنبد وسایپا برگزار شد و پس از آن در ارومیه در دو دیدار به مصاف تیم شهرداری این شهر که ازتیم های خوب امسال درلیگ هست، رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین های پر فشار تیم لیگ برتری والیبال کاله

تمرین های پر فشار تیم لیگ برتری والیبال کاله