مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 14:272019-10-29سياسي

شهدای گمنام رودبار در سوگ ضامن آهو


ویژه برنامه ایام سوگواری رحلت جان سوز نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا علیه السلام رئوف ترین امام شیعیان در جوار شهدای گمنام رودبار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، یاد شب های عملیات در جبهه افتادم؛ شب هایی که رزمنده ها در میان توپ و خمپاره و هیاهوی جنگ، خیمه عزای امام حسین علیه السلام را بر پا کرده بودند و به سر و سینه خود می زدند این روزها هم شهدای گمنام و خوش نام رودبار به یاد یاران هم رزم دیروز خویش در سوگ پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) ضامن آهو خیمه عزا برافراشتند.

جوانان و نوجوانان مؤمن و انقلابی رودبار در میان فوج فوج حملات نرم و کشنده دشمن در فضای فرهنگی و اعتقادی، در اقدامی آتش به اختیار در واپسین نفس های ماه صفر و سوگواری پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در جوار شهدای گمنام این شهر به سوگ نشستند.

پس از شنیدن صوت دل نشین قرآن کریم توسط قاری جوان رودباری، نوای گرم برادر جاوید فلاح فرمانده سپاه رودبار و ذاکر با اخلاص اهل بیت علیهم السلام با قرائت زیارت خاصه امام رضا علیه السلام دل ها را به حرم آن حضرت روانه کرد و حضار ایستاده با زمزمه رضا رضا می گریستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام رودبار در سوگ ضامن آهو

شهدای گمنام رودبار در سوگ ضامن آهو