مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 15:252019-10-29بين الملل

تهیه پیش نویس پیشنهادی معارضان سوری برای قانون اساسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هادی البحره رییس مشترک کمیته قانون اساسی سوریه روز سه شنبه خبر داد که پیش نویس قانون اساسی پیشنهادی معارضان سوری، - رییس مشترک کمیته قانون اساسی سوریه گفت که معارضان پیش نویس پیشنهادی خود برای قانون اساسی سوریه را پس از بررسی نظام های سیاسی چند کشور تهیه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هادی البحره رییس مشترک کمیته قانون اساسی سوریه روز سه شنبه خبر داد که پیش نویس قانون اساسی پیشنهادی معارضان سوری، پس از بررسی و ارزیایی نظام های سیاسی روسیه، آمریکا، آلمان و فرانسه تهیه شده است.

هادی البحره امروز سه شنبه به خبرگزاری ریانووستی گفت: ما در کمیته مذاکرات سوریه، همه جوانب عملیات سیاسی را که قانون اساسی این کشور بخشی از آن است، در نظر می گیرم.

بله ما برنامه های مختلفی داریم.

همه قوانین اساسی از سال 1920 تا 2012 را مورد بررسی قرار دادیم.

آراء و نظرات زیادی درباره هر یک از آن ها داریم، اما نگاه ما به قانون اساسی جدید است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، وی تاکید کرد که در بخش پارلمانی و نظام ریاستی کارشناس داریم، اما تلاش ما بر این است که به مکانیزمی دست پیدا کنیم که با توجه به حوادث جاری در سوریه، مطالبات ما را محقق کند و به چشم اندازی که برای آینده در نظر گرفته شده، برسیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیش نویس پیشنهادی معارضان سوری برای قانون اساسی

تهیه پیش نویس پیشنهادی معارضان سوری برای قانون اساسی