مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 09:172019-10-30اقتصادي

اجرای 97 درصد پروژه های سیل در لرستان


درحال حاضر پیمانکار 97 درصد پروژه های استان که اعتبار آن ها تأمین شده، انتخاب و مشغول فعالیت هستند اما بازسازی زمان بر است.

- معاون استاندار لرستان گفت: درحال حاضر پیمانکار 97 درصد پروژه های استان که اعتبار آن ها تأمین شده، انتخاب و مشغول فعالیت هستند اما بازسازی زمان بر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گودرز امیری با اشاره به این که بعد از بارش های اخیر مشکل خاصی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به این که در جریان سیل فروردین ماه برخی از زیرساخت ها مانند راه های ارتباط به صورت موقت برقرار شده است، در برخی از نقاط شاهد آب بُردگی و قطع دسترسی تعدادی از روستاها بودیم که با پیگیری راهداری این ارتباط برقرار و پل های تخریب شده به صورت موقت بازسازی شد.

وی با اشاره به این که تعداد زیادی پل و طول مسیر زیادی در استان تخریب شده است که جهت ترمیم و بازسازی آن ها در مجموع 345 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شده است، عنوان کرد: بیش از 700 یا 800 پل در سیل فروردین ماه آسیب دیده است که از این تعداد حدود 90 دستگاه پل در حال بازسازی و 70 دستگاه پل در حال مرمت است، بنابراین می طلبد که اعتبارات بیشتری به استان لرستان اختصاص داده شود.

امیری ادامه داد: با توجه به این که این روزها بحث خرید قیر با اوراق بهادار کاری مشکل یا شاید غیرممکن است، پیشنهاد ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 97 درصد پروژه های سیل در لرستان

اجرای 97 درصد پروژه های سیل در لرستان