مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 09:462019-10-30ورزشي

خطیبی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ هواداران نگران داور مسابقه هستند


فردا قطعا برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس به میدان می رویم و قطعا بازی سنگینی برای این تیم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی در حاشیه تمرین این تیم پیش از بازی مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر بچه ها زحمت کشیدند و در این سه چهار روز خیلی خوب تمرین کردند و آمادگی خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس دارند.

از لحاظ مصدومیت باید بگویم که فرید کریمی مصدوم است و به جز او، همه بازیکنان آماده بازی هستند و امیدوارم بتوانیم یک بازی درخور تیم ماشین سازی همراه با امتیاز و هجومی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: خیلی ها فکر می کنند ما برای یک امتیاز به میدان می رویم، اما آنهایی که تیم ماشین سازی را دیده اند، در همه مسابقات به غیر از یک بازی آن هم به خاطر شرایط و مصدومیت ها هجومی بودیم و فردا هم قطعا برای امتیاز به میدان می رویم و بازی سنگینی هم خواهد بود، هم برای ما و هم برای پرسپولیس و امیدوارم کمترین اشتباه را داشته باشیم، چون قطعا هر تیمی که اشتباه نداشته باشد، می تواند موفق باشد.

با تمریناتی که انجام دادیم و آنالیزی که از بازی های پرسپولیس داشتیم، برای بازیکنان توضیح دادیم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب، زیبا و تماشاگرپسند را ارائه بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ هواداران نگران داور مسابقه هستند

خطیبی: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ هواداران نگران داور مسابقه هستند