مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 09:582019-10-30سياسي

دادستان نکا: رفع تصرف بیش از 4 هزار متر مربع از اراضی ملی در نکا


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا از رفع تصرف بیش از 4 هزار متر مربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت الاسلام محمدعلی ملاکریمی اظهار کرد: حسب گزارش مردمی به ریاست دادگستری مازندران و دستور ریاست دادگستری استان برحفظ، جلو گیری و برخورد با متخلفین به حریم بیت المال اقدامات قضایی از سوی دادسرای این شهرستان انجام پذیرفت.

وی اضافه کرد: به پیگیریهای انجام شده با همکاری منابع طبیعی این شهرستان دایر بر تصرف منابع ملی و طبیعی توسط فردی در منطقه هزار جریب (تجرخیل) شخصاً از منطقه و محل مذکور بازدید به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب نکا افزود: هر چند متصرف قصد مصالحه با منابع طبیعی را داشته که به لحاظ عدم پیگیری مسؤولان منابع طبیعی متصرف اقدام به کاشت نهال در متصرفات خود کرده بود که با پیگیری دادستانی و دستور قضایی به مرجع انتظامی و منابع طبیعی 4 هزار 930 متر مربع از اراضی رفع تصرف و به حریم بیت المال بازگشت.

ملاکریمی ضمن قدردانی از ریاست دادگستری استان به منظور صیانت از اراضی ملی و همچنین شتاب بخشی و هدف گذاری در برخورد با متجاوزین به حریم بیت المال گفت: نگاه ما در این حوزه پیشگیرانه است و بدون شک اگر این نگاه در بین مسؤولان و عامه مردم تقویت شود شاهد بسیاری از این دست اندازی ها، تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان نکا: رفع تصرف بیش از 4 هزار متر مربع از اراضی ملی در نکا

دادستان نکا: رفع تصرف بیش از 4 هزار متر مربع از اراضی ملی در نکا