مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 14:362019-10-30سياسي

طرح جامع گردشگری پالنگان تدوین می شود


در آیندەای نزدیک طرح جامع گردشگری منطقە پالنگان تهیە و تدوین خواهد شد.

- بە گزارش خبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستای پالنگان و بررسی اقدامات انجام شدە برای توسعە باغات این منطقە، اظهار داشت: پالنگان یک مکان بکر و با ظرفیت فراوان برای گردشگری است و بر همین مبنا لازم است بە حوزە گردشگری و تامین زیرساخت های مورد نیاز آن توجە ویژە شود.

وی افزود: معاونت عمرانی موظف شدە با همکاری دستگاه های مرتبط یک طرح جامع گردشگری برای پالنگان تهیە کند کە بی گمان با اجرایی شدن آن درآمد مردم افزایش خواهد یافت و نظر گردشگران بیشتری را بە خود جلب خواهد کرد.

استاندار کردستان همچنین بە ضرورت توسعە باغات و اراضی کشوری منطقە پالنگان نیز اشارە کرد و ادامه داد: طبق برنامەهای موجود قرار است سە هزار و500 تا پنج هزار هکتار از اراضی دیم تبدیل بە آبی شود و برای تحقق این امر باید آب مورد نیاز برای پمپاژ بە اراضی تامین شود.

مرادنیا یادآور شد: برای برق رسانی بە طرح های کشاورزی و باغی پالنگان و همچنین برق رسانی بە توسعە شیلات دیوزناو نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی بیان کرد: طبق گزارش های موجود درآمد حاصل از یک هکتار باغ انار بسیار رقم قابل توجهی است و لازم است ما بە عنوان نمایندە دولت زیرساخت های لازم را در جهت اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری پالنگان تدوین می شود

طرح جامع گردشگری پالنگان تدوین می شود