مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 15:402019-10-30سياسي

دانشگاه سیرجان بابت برگزاری مراسم شاد صبحگاهی مختلط در ایام ماه صفر عذرخواهی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان در اعتراض به هتک حرمت صورت گرفته نسبت به اهل بیت در مراسم شاد صبحگاهی مختلط و در ایام ماه صفر، - دفتر تحکیم وحدت و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان در اعتراض به هتک حرمت صورت گرفته نسبت به اهل بیت در مراسم شاد صبحگاهی مختلط و در ایام ماه صفر، خواستار معذرت خواهی فوری مسئولین دانشگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سیرجان در اعتراض به هتک حرمت صورت گرفته نسبت به اهل بیت در مراسم شاد صبحگاهی مختلط و در ایام ماه صفر، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه امده است:آنچه انقلاب جمهوری اسلامی را بیش از پیش مقتدر و عزتمند کرده، امان نامه اسلام، اهل بیت و خون شهدا بوده که ایران اسلامی خار چشم دشمنان در جامعه جهانی شده است.

در عرصه جهانی جنگ نرم و جنگ اقتصادی که شیطان بزرگ و مریدانش از هر اقدامی علیه ملت شریف ایران کوتاهی نمی کنند، اقدامات درونی بعضی از مسئولین کشوری و دانشگاهی نمکی بر زخم دلسوزان و مسلمین می شود که به بهانه شاد کردن فضای دانشگاه و کمرنگ کردن مشکلات اقتصادی در زندگی دانشجویان دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سیرجان بابت برگزاری مراسم شاد صبحگاهی مختلط در ایام ماه صفر عذرخواهی کند

دانشگاه سیرجان بابت برگزاری مراسم شاد صبحگاهی مختلط در ایام ماه صفر عذرخواهی کند