مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 21:132019-10-30اقتصادي

درآمد 50 میلیارد تومانی از تولید انار در بهشهر


انار از نعمات الهی است که در مازندران به دلیل شرایط خاص آب و هوایی با شروع فصل پاییز به بار نشسته و شهرستان بهشهر که قدمتی به اندازه تاریخ دارد، - با دارا بودن بیش از یک هزار هکتار باغ انار، سالانه 50 میلیارد تومان درآمدزایی از این باغات دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، انار از جمله درخت های بومی مازندران و شهرستان بهشهر است که دارای قدمت بالایی است و تلاش برای معرفی این محصول استراتژیک بهشهر که شهرت کشوری دارد؛ در طول سال ها در دستور کار قرار گرفته است.

شهرستان بهشهر با دارا بودن یک هزار و 150 هکتار باغ انار شیرین و ملس و دارا بودن 12 هزار هکتار انار ترش وحشی، سالانه دارای 50 میلیارد تومان درآمد در بخش کشاورزی انار شیرین و ملس است.

هفتمین جشنواره انار اشرف در بهشهر با هدف توسعه کشت باغات انار، توجه به صنایع تبدیلی و اشتغال زایی و شناساندن ظرفیت های مختلف شهرستان در ادامه جشنواره های گذشته برگزار شد؛ تا با کمک همه مردم، مسؤولان و باغداران برای توسعه این کشت و رونق اقتصادی در منطقه اقدام شود.

  درآمد باغات انار، صرفه اقتصادی ندارد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: درآمد 50 میلیارد تومانی باغات انار در بهشهر با توجه به مشکلات فراوان کشت، داشت و برداشت، صرفه اقتصادی ندارد و رونق اقتصاد بخش کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 50 میلیارد تومانی از تولید انار در بهشهر

درآمد 50 میلیارد تومانی از تولید انار در بهشهر