مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 04:092019-10-31سياسي

عاملی که منجر به گرایش به جراحی های زیبایی می شود


پایین بودن عزت نفس در افراد می تواند یکی از علل گرایش افراد به انجام جراحی های زیبایی باشد، بنابر این با بهبود عزت نفس می توان از گرایش به جراحی های زیبایی در جامعه کاست.

- عکس تزیینی است پایین بودن عزت نفس در افراد می تواند یکی از علل گرایش افراد به انجام جراحی های زیبایی باشد، بنابر این با بهبود عزت نفس می توان از گرایش به جراحی های زیبایی در جامعه کاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه با توجه به رشد فرهنگ، مصرف و حرکت جوامع به سوی مدرن شدن و جهانی شدن، ظاهر بدن در نحوه شکل گیری روابط اجتماعی انسان ها نقش مهمی پیدا کرده است و افراد در تلاش هستند تا شخصیتی سرزنش ناپذیر و متناسب با ارزش های اجتماعی روز داشته باشند.

جراحی زیبایی یکی از آخرین دستاوردهای بشر برای خلق زیبایی است که برای تغییر دادن ظاهر بدن، در غیاب بیماری، آسیب و جراحت یا بدشکلی های مادرزادی و ارثی می تواند عاملی برای بهبود کیفیت زندگی باشد.

پژوهشی که در خصوص مقایسه عزت نفس آشکار و ناآشکار در زنان متقاضی جراحی بینی با افراد عادی توسط تیم پژوهشگران متشکل از حسین زارع (استاد گروه روانشناسی دانشگاه تهران)، فرشته حسنی اسطلخی (دانشجوی دکتری روانشناسی دانشگاه پیام نور) و رضا دوستی (دانشجوی دکتری روانشناسی دانشگاه پیام نور) با جامعه آماری 70 نفر از زنان و دختران متقاضی عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملی که منجر به گرایش به جراحی های زیبایی می شود

عاملی که منجر به گرایش به جراحی های زیبایی می شود