مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 05:352019-10-31ورزشي

شروع لیگ برتر والیبال برای کاله با سختی همراه شد


سرمربی تیم والیبال کاله مازندران، با وجود پیروزی تیمش در هفته نخست این رقابتها برابرنماینده یزد گفت، که شروع بازی ها در لیگ برای کاله با سختی همراه شده است.

- بهروز عطایی چهارشنبه شب وپس از کسب پیروزی 3بر2 تیمش کاله مازندران برابر تیم شهداب یزد دربازی خانگی درآمل به خبرنگارمهر گفت، معمولا بازی های نخست در هر تورنمنت ولیگی سخت و با مشکلات زیادی همراه خواهد شد وعلت اصلی آن هم عدم شناخت تیم ها از یکدیگر هست که معمولا اطلاعات بازیکنان ونحوه بازی آنها در جریان مسابقه به دست خواهد آمد.

وی افزود: درمجموع تیم کاله شروع بازی را با سرویس های خوب توانست به نفع خودش به پایان برساند، اما در دست های دوم وسوم تیم یزد با عملکرد خوب در مهار سرویس های بازیکنان کاله، توپ را به راحتی از مدافعان روی تور ما عبور می داد.

بازیکنان با تجربه برگ برنده کاله سرمربی تیم کاله مازندران ادامه داد، در دست های چهارم وپنجم، بازیکنان با تجربه کاله توانستند، با عملکرد بهتر، جریان بازی در به دست بگیرند و با کنترل قابل قبول نتیجه را با پیروزی تغییر دادند.

عطایی اضافه کرد، فکر می کنم که تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند، از عملکرد وبازی که دوتیم به نمایش گذاشتند، رضایت داشتند، هرچند به شخصه ازعملکرد کلی تیم راضی نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع لیگ برتر والیبال برای کاله با سختی همراه شد

شروع لیگ برتر والیبال برای کاله با سختی همراه شد