مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 10:542019-10-31اقتصادي

توسعه زیر ساخت های گردشگری کلیبر در راستای افزایش جذب گردشگر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از توسعه زیرساخت های گردشگری و احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری در شهرستان کلیبر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی آبدار ظهر امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آذربایجان شرقی با داشتن قابلیت ها و توانایی های بالا در جذب گردشگر، شرایط مناسبی جهت بهره برداری و توسعه زیرساخت های گردشگری در مناطق مختلف دارد، گفت: کمیت و کیفیت زیر ساخت ها در افزایش فعالیت های گردشگری به ویژه در جذب گردشگر موثر است.

آبدار با اشاره به اینکه شهرستان کلیبر یکی از نقاط گردشگر پذیر استان است، ادامه داد: کلیبر به واسطه اماکن تاریخی، طبیعت بکر و روستاهای هدف گردشگری مورد توجه بخش عمده ای از گردشگران استان قرار دارد، لذا در راستای توسعه و تقویت ظرفیت های این شهرستان پروژه های زیرساخت گردشگری در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: در سال 97 مرمت برج آس کلیبر، امامزاده کلیبر به اتمام رسید و کاروانسرای جانانلو پس از انجام اقدامات اولیه مرمتی به منظور حفاظت، مرمت، احیا و بهره برداری به بخش خصوص واگذار شده است.

او اضافه کرد: امسال نیز پروژه هایی از قبیل کف سازی مسیر اُبا به قلعه بابک از طرف روستای شجاع، کف سازی مسیر اصلی و پله ها و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیر ساخت های گردشگری کلیبر در راستای افزایش جذب گردشگر

توسعه زیر ساخت های گردشگری کلیبر در راستای افزایش جذب گردشگر