مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 11:152019-11-01سياسي

تسخیر لانه جاسوسی شکست هیمنه پوشالی آمریکا


حادثه 13 آبان نشان داد سفارتخانه های آمریکا محل جاسوسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکزلرستان ،امام جمعه خرم آباد،استکبارستیزی را پیام مشترک وقایع 13 آبان عنوان کرد و گفت:وقایع 13 آبان نشان داد که سفارتخانه های آمریکا در سراسر جهان محل جاسوسی هستند و امروز مردم جهان به سفارتخانه های آمریکا اعتماد ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) هیبت پوشالی آمریکا در اوج ابرقدرتی را درهم شکست و این پیام مهم را به دنیا مخابره کرد که سفارتخانه های آمریکا از مراکز دیپلماتیک به مراکز مهم جاسوسی تغییر یافته اند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد، هلاکت ابوبکر البغدادی را درس عبرتی آشکار برای سرسپردگان و دلبستگان به آمریکا عنوان کرد و افزود: گروههای تروریستی همچون داعش و القائده زاییده تفکر وهابی و ساخته شده و مورد حمایت آمریکاست و زمانی که تاریخ مصرفشان تمام شود توسط بوجود آورندگانش کشته می شوند .

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مذاکره و مصالحه با کشوری که تنها منافع خود را می بیند به مصلحت کشور نیست گفت: مشکلات اقتصادی ایران تنها به دست مردم و با اتکا به اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر لانه جاسوسی شکست هیمنه پوشالی آمریکا

تسخیر لانه جاسوسی شکست هیمنه پوشالی آمریکا