مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آبان 1398 ساعت 21:592019-11-01سياسي

تاکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با دست اندازان به بیت المال


اعضای جامعه مدرسین ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی در برخورد قاطع با مفسدان، خواستار تداوم برخوردها با دست اندازان به بیت المال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیست و دومین جلسه سال 1398 خود که عصر جمعه برگزار شد میزبان رییس کل دادگستری و جمعی از مسؤولان قضایی استان قم شد.

در ابتدای این جلسه که به ریاست حضرت آیت الله محمد یزدی و با حضور اعضای جامعه مدرسین، رییس کل دادگستری استان قم، دادستان و جمعی از مسؤولان قضایی استان قم و اصحاب رسانه در محل دفتر جامعه مدرسین برگزار شد حجت الاسلام علی مظفری، رییس کل دادگستری استان قم گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های دادگستری استان ارائه کرد.

حجت الاسلام مظفری بابیان این که در دوره جدید قوه قضاییه مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت فعالیت های دستگاه قضا قرارگرفته است، گفت: با اجازه رهبر معظم انقلاب تشریفات قضایی در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی برداشته شد و این پرونده ها در اسرع وقت در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی رسیدگی می شود.

وی بابیان اینکه قانون مدنی و حقوقی مستقیماً از فقه امامیه گرفته شده است، ابراز کرد: قوانین قوه قضاییه، با حضور علما تدوین شده است، اما در حال حاضر و باوجود شرایط جدید، مشکلاتی در این قوانین دیده می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با دست اندازان به بیت المال

تاکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با دست اندازان به بیت المال