مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 03:272019-11-02سياسي

منبر، شکست نخورده است/ انتقاد شیخ حسین انصاریان از تقلیدکنندگان صدایش


حجت الاسلام انصاریان معتقد است رسانه ای به نام «منبر» شکست نخورده، بلکه برخی از منبری ها و سخنرانان شکست خورده اند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: استاد حسین انصاریان در 18  آبان ماه سال 1323 در شهرستان خوانسار متولد شد.

او قریب 55 سال است که در تهران و دیگر شهرهای کشور در ایام مختلف سال سخنرانی دارد و از معدود منبری های ایران است که جلساتش با جمعیت قابل توجه استقبال می شود.

استاد انصاریان تاکنون هزاران ساعت سخنرانی در داخل و خارج از کشور داشته و 128 جلد کتاب نیز در موضوعات مختلف تالیف کرده است.

در پایان ماه صفر، فرصت و فراغتی فراهم شد تا گفت وگویی با این استاد عرفان و معارف اسلامی در حسینیه هدایت تهران داشته باشیم و پیرامون معنویت جامعه و همچنین اوضاع منبر و منبری های کشور با او به صحبت بنشینیم که در ادامه آن را می خوانید: معنویت موجود امروز در جهان شیعه در طول تاریخ بی سابقه است امروز به دلیل تغییرات ایجاد شده در دنیا و سبک زندگی ها انسان ها، چه زن و چه مرد درگیر مشغله های مختلف زندگی شده اند و حتی برای امرار معاش مجبور به دو شیفت کار کردن و یا کار توامان زن و مرد هستند.

مردم در این همه گرفتاری های اجتناب ناپذیر روزمره، چه کنند که از معنویات غافل نشوند؟ تجربه تاریخ بشر نشان داده است که معنویت، خمیرمایه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبر، شکست نخورده است/ انتقاد شیخ حسین انصاریان از تقلیدکنندگان صدایش

منبر، شکست نخورده است/ انتقاد شیخ حسین انصاریان از تقلیدکنندگان صدایش