مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-02سياسي

تأکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با مفسدان اقتصادی


اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تداوم برخورد با دست اندازان به بیت المال را از قوه قضاییه خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست و دومین جلسه سال 1398 شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر جمعه با حضور رییس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که به ریاست آیت الله محمد یزدی و با حضور اعضای جامعه مدرسین، رییس کل دادگستری استان قم، دادستان و جمعی از مسئولان قضایی استان قم در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، حجت الاسلام علی مظفری، رییس کل دادگستری استان قم گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های دادگستری استان ارائه کرد.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که در دوره جدید قوه قضاییه مبارزه با مفاسد اقتصادی در اولویت فعالیت های دستگاه قضا قرارگرفته است، گفت: با اجازه رهبر معظم انقلاب تشریفات قضایی در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی برداشته شد و این پرونده ها در اسرع وقت در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه قانون مدنی و حقوقی مستقیماً از فقه امامیه گرفته شده است، ابراز کرد: قوانین قوه قضاییه، با حضور علما تدوین شده است، اما در حال حاضر و با وجود شرایط جدید، مشکلاتی در این قوانین دیده می شود که لازم است این قوانین مجدداً با نظر مراجع معظم و حضور علما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با مفسدان اقتصادی

تأکید اعضای جامعه مدرسین بر تداوم برخورد با مفسدان اقتصادی