مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 06:412019-11-02سياسي

همکاری مشترک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و پارک علم و فناوری استان


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از امضاء تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان و شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا وسیما مرکز خوزستان،خوزستان؛ اخلاق محمدیان در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری خبر داد و گفت: هدف از انعقاد تفاهم نامه تعامل و همکاری در حوزه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و خبری بر اساس نیازها و اولویت ها و استفاده از خدمات آموزشی و تجهیزات برای طرفین می باشد.

وی اظهار داشت: همکاری در ارتباط با تقویت و توسعه پروژه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی، برگزاری مشترک سمینارها، همایش های علمی و رویدادهای استارتاپ، دوره های آموزشی کوتاه مدت، کاربردی و کارگاه های آموزشی، کمک به توسعه واحدهای دانش بنیان از طریق توانمندسازی این بنگاه های صنعتی ، طراحی و اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی در زمینه های مختلف ، همکاری مشترک در برگزاری دوره های آموزشی مجازی از جمله محورهای همکاری در این تفاهمنامه در نظر گرفته شده است.

همچنین حمایت از پیاده سازی برنامه های عمل خوشه های کسب و کار استان ، حمایت از BDSهای تخصصی به جهت ارائه خدمات کسب و کار به واحدهای صنعتی ، همکاری در رفع نیازهای فناورانه شناسایی شده واحدهای صنعتی استان و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و پارک علم و فناوری استان

همکاری مشترک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و پارک علم و فناوری استان