مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 07:222019-11-02حوادث

افزایش 122درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در آذربایجان غربی


رییس حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی از افزایش 122 درصدی مرگ خاموش طی سال جاری در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی از افزایش 122 درصدی مرگ خاموش طی سال جاری در استان خبرداد.

دکتر باقر بهرامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آمار مسمومین با گاز مونوکسید کربن در استان طی سال جاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا 7 آبان 98، 142 نفر با گاز مونوکسید کربن در استان مسموم شدند که مورد فوتی گزارش نشده است، خاطر نشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد مسمومین با مونوکسید کربن 64 مورد بوده که از این تعداد 5 نفر فوت شدند.

وی ادامه داد: آمار مقایسه ای تعداد مسمومین با گاز مونوکسید کربن در استان از اول فروردین تا 7 آبانماه سالجاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 122 درصد افزایش داشته است.

بهرامی با بیان اینکه از اول مهرماه تا 7 آبان سال جاری 33 نفربا گاز co مسموم شدند، گفت: افزایش درصد مسمومیت با co نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 22.

23 درصدی بوده است.

رییس حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی نصب و راه اندازی بخاری ها با ورود فصل سرما بدون چک کردن وضعیت دودکش، لانه سازی پرندگان روی خروجی دودکش و بسته شدن آن یا مسدود شدن با زباله و نخاله های ساختمانی، محکم نبودن یا چفت نبودن اجزای دودکش (لوله ها و زانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 122درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در آذربایجان غربی

افزایش 122درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در آذربایجان غربی