مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:212019-11-02اجتماعي

روستاهای تاریخی خانقاه و برزندیق مرمت و ساماندهی می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مرمت و ساماندهی روستاهای تاریخی خانقاه و برزندیق شهرستان از برنامه های اجرایی در سال جاری است.

- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی: روستاهای تاریخی خانقاه و برزندیق مرمت و ساماندهی می شوند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مرمت و ساماندهی روستاهای تاریخی خانقاه و برزندیق شهرستان از برنامه های اجرایی در سال جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مرتضی آبدار با بیان اینکه آذربایجان شرقی با داشتن قابلیت ها و توانایی های بالا در جذب گردشگر، شرایط مناسبی جهت بهره برداری و توسعه زیرساخت های گردشگری در مناطق مختلف دارد، گفت: کمیت و کیفیت زیرساخت ها در افزایش فعالیتهای گردشگری به ویژه در جذب گردشگر موثر است.

آبدار با اشاره به اینکه شهرستان کلیبر یکی از نقاط گردشگر پذیر استان است، ادامه داد: کلیبر به واسطه اماکن تاریخی، طبیعت بکر و روستاهای هدف گردشگری مورد توجه بخش عمده ای از گردشگران استان قرار دارد؛ از این رو در راستای توسعه و تقویت ظرفیت های این شهرستان پروژه های زیرساخت گردشگری در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای تاریخی خانقاه و برزندیق مرمت و ساماندهی می شوند

روستاهای تاریخی خانقاه و برزندیق مرمت و ساماندهی می شوند