مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:372019-11-02سياسي

راهپیمایی 13 آبان در 30 نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی 13 آبان ماه امسال در بیش از 30 نقطه استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد ملایی ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ستاد 13 آبان ماه در سوم مهرماه جاری تشکیل و بلافاصله بعد از آن به شهرستان ها ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه در حقیقت روز خاص و متعلق به قشر خاصی نیست بلکه نماد استکبار ستیزی و مقاومت است، افزود: هر کس در راهمپیمایی 13 آبان ماه شرکت کند در واقع حمایت از مظلومین و شوریدن به ستمکاران و مستکبرین جهان را داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شعار سراسری 13 آبان ماه امسال استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا خواهد بود، گفت: هفت کمیته مراسم، فضای مجازی، دانش آموزی، دانشجویی، مردمی، مساجد و اطلاع رسانی در ذیل ستاد 13 آبان ماه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان ماه امسال در بیش از 30 نقطه استان برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در شهرستان بیرجند نیز راهپیمایی 13 آبان ماه ساعت 9 صبح از میدان ابوذر آغاز و به میدان قدس خاتمه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان در 30 نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود

راهپیمایی 13 آبان در 30 نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود