مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 08:462019-11-02اقتصادي

گسترش چتر بیمه سلامت در گیلان


بیش از یک میلیون گیلانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مدیر کل بیمه سلامت گیلان امروز در همایش بیمه سلامت گفت : استقبال گیلانیان از بیمه سلامت روز افزون است و هم اکنون یک میلیون و 255 هزارگیلانی تحت پوشش خدمات بیمه ای بیمه سلامت همگانی قراردارند.

علی اکبری با بیان اینکه مهم ترین دستاورد اجرای طرح نظام سلامت کاهش هزینه های درمان مردم است افزود : ماهانه 40 میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان گیلانی هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه پارسال 438 میلیارد تومان برای درمان بیمه شدگان گیلانی سلامت هزینه می شود افزود : بیماران خاص هم سالانه سهمی معادل 37 میلیارد تومان از کل هزینه های درمان را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل بیمه سلامت همگانی همچنین از تداوم اجرای این طرح در گیلان خبرداد و گفت : نیمه اول آبان مرحله جدید طرح بیمه سلامت در گیلان اجرا و پیش بینی می شود در راستای اجرای این طرح 150 هزار گیلانی فاقد هرگونه بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

درادامه این همایش تنهایی معاون مدیریت منابع استانداری هم گفت : باید بحث آموزش از ابتدا جدی گرفته شود و دولت هم آماده است تا دراین زمینه به نظام سلامت کشور کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش چتر بیمه سلامت در گیلان

گسترش چتر بیمه سلامت در گیلان