موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 09:382019-11-02سياسي

در حال تدوین برنامه توسعه آماری کشور هستیم


برای مدرن سازی نظام آماری کشور به دنبال این هستیم که چه کسی کجاست و چه کاری انجام می دهد و برای رسیدن به این مهم نیازمند همکاری بیشتر با دستگاه ها هستیم.

- ایسنا/اصفهانرییس مرکز آمار ایران گفت: برای مدرن سازی نظام آماری کشور به دنبال این هستیم که چه کسی کجاست و چه کاری انجام می دهد و برای رسیدن به این مهم نیازمند همکاری بیشتر با دستگاه ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد حسین زاده پیش از ظهر امروز شنبه در اولین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی مدیریت شهری که در هتل آسمان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار جهانی سازمان آمار، آمار بهتر، زندگی بهتر است ، رمز موفقیت همه سازمان ها برنامه ریزی درست است.

وی ادامه داد: برنامه ریزی درست در امور شهری بسیار حائز اهمیت است، چرا که برای مدیریت شهری بهتر باید افزایش بهره وری را به دنبال داشته باشیم و این امر بدون آمار دقیق امکان پذیر نخواهد بود.

رییس مرکز آمار ایران تصریح کرد: توسعه ابعاد مختلفی دارد که یکی از مباحث مطرح شده در آن برنامه ریزی شهری است و برای رسیدن به این مهم نیاز به آمار باکیفیت داریم.

حسین زاده با اشاره به وضعیت آمار در کشور، گفت: وضعیت نظام آماری در کشور جایگاه قابل قبولی دارد که در سطح ملی 55 درصد، سطوح استانی 35 درصد و در سطوح شهرستانی کمتر از 15 درصد نیاز را تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال تدوین برنامه توسعه آماری کشور هستیم

در حال تدوین برنامه توسعه آماری کشور هستیم