مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-02ورزشي

نیازمند در صدر و سقوط 7 پله ای رشید/ لک، خشن ترین دروازه بان لیگ


تا پایان هفته نهم رقابتهای لیگ برتر، جمعا 28 دروازه بان در ترکیب 16 تیم لیگ برتری به میدان رفته اند که همچنان پیام نیازمند دارای بهترین عملکرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با گذشت 9 هفته از رقابتهای لیگ برتر، 16 تیم حاضر در این مسابقات جمعا از 28 دروازه بان در ترکیب تیم شان استفاده کردند که در بین این 28 نفر همچنان پیام نیازمند با یک گل خورده در 9 بازی بهترین عملکرد را دارد.

رشید مظاهری دیگر دروازه بان مطرح و ملی پوش کشورمان که بازیهای خوبی در ترکیب تراکتور به نمایش گذاشته بود و تا هفته گذشته در کنار مظاهری بهترین عملکرد را داشت، طی دو هفته سقوط چشمگیری در این جدول داشت.

* دو دروازه بان بدون گل خورده تاکنون تنها دو دروازه بان در لیگ برتر به میدان رفته اند که هنوز دروازه آنها باز نشده است.

بوژیدار رادشوویچ دروازه بان پرسپولیس با 2 بازی و 180 دقیقه حضور در میدان به همراه معراج اسماعیلی از ذوب آهن با یک بازی و 90 دقیقه حضور در میدان، هنوز دروازه شان باز نشده است تا علیرغم دقایق نه چندان زیاد بازی، رکوردی 100درصدی در کلین شیت داشته باشند.

* طولانی ترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه نیازمند از هفته نخست تا دقیقه 45 هفته نهم دروازه اش را بسته نگه داشت تا با 765 دقیقه متوالی بسته ماندن دروازه اش، نفر اول از این نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند در صدر و سقوط 7 پله ای رشید/ لک، خشن ترین دروازه بان لیگ

نیازمند در صدر و سقوط 7 پله ای رشید/ لک، خشن ترین دروازه بان لیگ