مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آبان 1398 ساعت 13:122019-11-02اجتماعي

مرکزنوآوری، رشد و خلاقیت اردستان 7 هسته علمی را تشکیل داده است


رییس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: طبق قراردادی که با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بسته شد در حال حاضر هفت هسته علمی اردستان به شکل فعال از مرحله نوآوری عبور کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ابراهیم ایرج پور عصر شنبه در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور اردستان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور اردستان یکی از دانشگاههای برگزیده در سطح استان اصفهان است و آن هم با اعداد و ارقام در موضوع آموزش و موفقیت های دیگر که در مقام های اول استان قرار دارد.

وی ابا بیان اینکه هفتمین دانشگاه در کل دانشگاههای کشور از لحاظ پژوهشی دانشگاههای پیام نور است، ابراز داشت: دانشگاه پیام نور تسهیلات خوبی به دانشجویان پرداخت می کند که تا مقطع دکترا تا سقف 200 میلیون ریال در نظر گرفته است.

رییس دانشگاه پیام نور اردستان با بیان اینکه این دانشگاه مباحث فرهنگی را در سطر کارهای دانشگاه قرار داده است، ادامه داد: دانشگاه پیام نور اردستان در بین 44 دانشگاه پیام نور استان اصفهان از نظر اخبار و اطلاعات در سایت مرکزی در مقام اول قرار دارد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور اردستان در سطح استان اولین دانشگاهی بود که نسبت به ایجاد مرکزنوآوری، رشد و خلاقیت اقدام کرده و هدف آن گره زدن علم و صنعت با یکدیگر است تا منجر به سرمایه شود و چرخ های اقتصاد بچرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزنوآوری، رشد و خلاقیت اردستان 7 هسته علمی را تشکیل داده است

مرکزنوآوری، رشد و خلاقیت اردستان 7 هسته علمی را تشکیل داده است