مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 04:102019-11-03دانش

نمایشگاه پدافند غیرعامل در دانشگاه فردوسی آغاز به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل ، با هماهنگی کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه و توسط اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه، - نمایشگاه پدافند غیرعامل با حصور رییس دانشگاه فردوسی مشهد در میدان علوم پردیس دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل، با هماهنگی کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه و توسط اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه، نمایشگاه پدافند غیرعامل در میدان علوم پردیس دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح و مورد بازدید مسئولان این دانشگاه قرار گرفت.

کافی رییس دانشگاه در این بازدید، ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه در حوزه پدافند غیرعامل به منظور آمادگی در برخورد با حوادث طبیعی را مورد تأکید قرار داد و برپایی این نمایشگاه را ازجمله اقدامات مؤثر در این حوزه برشمرد.

در این نمایشگاه که به منظور فرهنگ سازی و ارتقاء سطح دانش و آگاهی مخاطبین و بازدیدکنندگان ایجادشده است غرفه های ، ارائه کتاب با موضوعات مرتبط با پدافند غیرعامل، نمایش پایان نامه های دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه، نمایش فیلم های آموزشی و کلیپ های مرتبط با موضوع پدافند غیرعامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پدافند غیرعامل در دانشگاه فردوسی آغاز به کار کرد

نمایشگاه پدافند غیرعامل در دانشگاه فردوسی آغاز به کار کرد