مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 04:332019-11-03سياسي

«اربعین 1441» یک برنامه مناسبتی ساختارشکن بود/ 300دقیقه راش اضافه


تهیه کننده برنامه «اربعین 1441» با اشاره به ویژگی های این برنامه بیان کرد که تلاش کرده اند قالبی ساختارشکن و فراتر از یک برنامه ساده مناسبتی داشته باشند.

- تهیه کننده برنامه اربعین 1441 با اشاره به ویژگی های این برنامه بیان کرد که تلاش کرده اند قالبی ساختارشکن و فراتر از یک برنامه ساده مناسبتی داشته باشند.

سیدمهدی جوادی تهیه کننده برنامه اربعین 1441 درباره این برنامه که در ایام پایانی اربعین روی آنتن رفت و هنوز برخی راش های تولیدی برنامه باقی مانده است، به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه در میان برنامه های معارفی و اربعینی فضای متفاوتی داشت و اکنون 300 دقیقه راش اضافه از آن باقی مانده که قابل بازطراحی برای استفاده است.

وی درباره این برنامه و فضای آن بیان کرد: ستاد اربعین سازمان صداوسیما دنبال فرم جدیدی بود که اسمش را رویدادنگاری رسانه ای گذاشته بود.

ساخت این نوع برنامه در اربعین چالش های فراوانی داشت و باید سعی می کردیم روایتی پویا و زنده از اربعین تهیه می کردیم چون برنامه ها در این ایام غالبا گزارش محور و خبری است و ما هم باید سراغ سوژه هایی می رفتیم که احساسی یا خبری بودند ولی دیدگاه ما این بود که فارغ از جمعیت زیاد این ایام در کربلا، از زوایای دیگری به این واقعه بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اربعین 1441» یک برنامه مناسبتی ساختارشکن بود/ 300دقیقه راش اضافه

«اربعین 1441» یک برنامه مناسبتی ساختارشکن بود/ 300دقیقه راش اضافه