مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:452019-11-03اقتصادي

ثبت 14 وقف جدید به ارزش 20 میلیارد ریال در لامرد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد گفت: نزدیک به 20 میلیارد ریال وقف در سال جاری در شهرستان لامرد صورت گرفته است.

- عباس توانا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لامرد با گرامی داشت فرا رسیدن هفته وقف، اظهارداشت: در حال حاضر بزرگترین موقوفه درمانی جنوب استان متناسب با نیاز روز جامعه و منطقه تحت عنوان موقوفه بیمارستان سرطانی و شیمی درمانی امام علی(ع) توسط خیر حاج علی علی زاده و فرزندانش با زیر بنای اولیه 3هزار مترمربع در 2 طبقه و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در ضلع شمالی بیمارستان ولیعصر(عج) در حال احداث است که تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که کمتر از یک سال آینده ساختمان این مرکز درمانی به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به وقف های سال جاری در لامرد، افزود: از آنجا که وقف ریشه در فطرت نوع دوستی انسان ها دارد بنابراین خاتمه ای برای آن نمی توان برشمرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد ادامه داد: در دهه وقف امسال شاهد وقف های جدیدی بودیم که شامل چهار قطعه زمین مسکونی به مساحت هزار و 161متر مربع با ارزشی بیش از یک میلیارد تومان با نیت توسعه و گسترش حسینیه صاحب الزمان(عج) محله حسین آباد توسط واقفین مهدی و محسن صفری زاده تحت عنوان خیریه مرحومه بانو رباب دهقان و مرحوم اسد صفری زاده وقف شد که وقفنامه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 14 وقف جدید به ارزش 20 میلیارد ریال در لامرد

ثبت 14 وقف جدید به ارزش 20 میلیارد ریال در لامرد