مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:452019-11-03سياسي

نادر قاضی پور: «اربعین 1441» یک برنامه مناسبتی ساختارشکن بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سیدمهدی جوادی تهیه کننده برنامه اربعین 1441 درباره این برنامه که در ایام پایانی اربعین روی آنتن رفت و هنوز برخی راش های تولیدی برنامه باقی مانده است، - نادر قاضی پور: اربعین 1441 یک برنامه مناسبتی ساختارشکن بود تهیه کننده برنامه اربعین 1441 با اشاره به ویژگی های این برنامه بیان کرد که تلاش کرده اند قالبی ساختارشکن و فراتر از یک برنامه ساده مناسبتی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سیدمهدی جوادی تهیه کننده برنامه اربعین 1441 درباره این برنامه که در ایام پایانی اربعین روی آنتن رفت و هنوز برخی راش های تولیدی برنامه باقی مانده است، بیان کرد: این برنامه در میان برنامه های معارفی و اربعینی فضای متفاوتی داشت و اکنون 300 دقیقه راش اضافه از آن باقی مانده که قابل بازطراحی برای استفاده است.

وی درباره این برنامه و فضای آن بیان کرد: ستاد اربعین سازمان صداوسیما دنبال فرم جدیدی بود که اسمش را رویدادنگاری رسانه ای گذاشته بود.

ساخت این نوع برنامه در اربعین چالش های فراوانی داشت و باید سعی می کردیم روایتی پویا و زنده از اربعین تهیه می کردیم، چون برنامه ها در این ایام غالبا گزارش محور و خبری است و ما هم باید سراغ سوژه هایی می رفتیم که احساسی یا خبری بودند، ولی دیدگاه ما این بود که فارغ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادر قاضی پور: «اربعین 1441» یک برنامه مناسبتی ساختارشکن بود

نادر قاضی پور: «اربعین 1441» یک برنامه مناسبتی ساختارشکن بود