مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-03دانش

3 خط تولید محصولات پروبیوتیک تا پایان سال در پارک پردیس افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از چهار داروی پروبیوتیک که در پارک علم و فناوری پردیس تولید شده اند، - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تا پایان سال سه خط تولید دیگر در حوزه تولید دارو های پروبیوتیک در پارک علم و فناوری پردیس افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از چهار داروی پروبیوتیک که در پارک علم و فناوری پردیس تولید شده اند، اظهار کرد: اتفاقاتی که در صنعت دارویی کشور افتاده و تولیدات دارویی امروز در حوزه های مختلف، مدیون سازمان غذا و دارو است.

ستاری ادامه داد: اگر در هر وزارتخانه ای مثل وزارت بهداشت یک سازمان غذا و دارو داشتیم مشکلات کمتر بود؛ یک محقق پس از تولید یک محصول به راحتی می توانست با مراجعه به سازمان متبوع خود در آن وزارتخانه استاندارد های لازم را اخذ کند و درگیر کاغذبازی نمی شد.

ستاری تصریح کرد: در حال حاضر 98 درصد کل دارو های مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود، حال تصور کنید قرار بود برای هر قلم دارو تولیدکننده مجبور می شد استاندارد های بین المللی آن را شخصا بگیرد که در این صورت سال ها زمان می برد تا یک دارو تولید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خط تولید محصولات پروبیوتیک تا پایان سال در پارک پردیس افتتاح می شود

3 خط تولید محصولات پروبیوتیک تا پایان سال در پارک پردیس افتتاح می شود