مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:452019-11-03سياسي

انجمن عکاسان ایران پوست اندازی می کند


نایب رییس انجمن عکاسان ایران می گوید: انجمن عکاسان ایران پوست اندازی می کند، آغاز نمود و بروز آن در هشتمین دوره 10 روز با عکاسان ایران است و این پوست اندازی به سمت بروز شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، فرزاد هاشمی، نایب رییس انجمن با بیان این مطلب گفت: این جریان پوست اندازی در هشتمین 10 روز با عکاسان آغاز می شود و می تواند مباحث نظری درباره آن طرح شود.

انجمن سعی می کند در پوست اندازی بستری آماده کند تا جامعه عکاسی نظریه ها و دانش لازم برای هنر امروز را بشناسد و به تولید مبتنی بر خلاقیت برسد.

عکاسان و هنرمندان امروز لازم است خلاق، متفکر، توانا و با دانش عمیق در رشته های مختلف باشند.

در این مسیر نگاه جدی به شهرستان ها مورد توجه است، عکاسان و هنرمندان خلاقی در شهرستان ها هستند و باید فضایی برای دیده شدن آنها فراهم شود.

هاشمی با اشاره به تغییر رویکرد انجمن گفت: زمانی که انجمن عکاسان ایران تشکیل شد، عده ای در ضرورت تشکیل انجمن با وجود انجمن های تخصصی عکاسان تردید داشتند، انجمن با هدف شکل گیری یک تشکل فراگیر برای عکاسان که جامعه عکاسی را یکپارچه و منسجم کند تشکیل شد.

با این نگاه در همایش 10 روز با عکاسان ایران از دوره سوم تا هفتم فضای نمایش عکس های شاخه های مختلف عکاسی و انجمن های تخصصی فراهم شد و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن عکاسان ایران پوست اندازی می کند

انجمن عکاسان ایران پوست اندازی می کند