مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:142019-11-03سياسي

هیئت بازرسی انتخابات در استان سمنان 39 مصوبه داشته است


دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان با اشاره به برگزاری چهار نشست توسط این هیئت در سطح استان، گفت: این نشست ها تاکنون 39 مصوبه داشته که 90 درصدشان عملی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم شریفی ظهر یکشنبه در نشست هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه تاکنون این هیئت چهار نشست را با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان برگزار کرده است، تأکید کرد: ماحصل این نشست ها 39 مصوبه بوده است.

وی بابیان اینکه 90 درصد این مصوبات اجرایی شده اند، افزود: آسیب شناسی و ارزیابی دقیق از فرایند دقیق انتخابات گذشته در کنار اجرای مصوبات نشست های سال جاری، در زمره محورهای عملیاتی هیئت بازرسی استان محسوب می شود.

ضرورت بازخوانی قوانین انتخابات دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان، بازخوانی قانون انتخابات در بخش شهرستانی را یکی دیگر از اقدامات این هیئت دانست و تأکید کرد: برقراری ارتباط های مردمی از طریق سامانه های مختلف ارتباطی مانند تلفن از دیگر اقداماتی است که در دستور کار هیئت بازرسی استان قرار دارد.

شریفی در ادامه خواستار حفظشان و جایگاه هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان شد و افزود: تسلط بر سامانه جامع انتخابات یکی از تأکیدات هیئت بازرسی انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت بازرسی انتخابات در استان سمنان 39 مصوبه داشته است

هیئت بازرسی انتخابات در استان سمنان 39 مصوبه داشته است