مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 18:032019-11-03ورزشي

سرمربی کاله: به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم


معتقد هستم تیم ما مستحق شکست نبود و به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بهروز عطایی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: برد و باخت جزیی از والیبال است و این بازی تمام شد اما این که بخواهیم از اشتباهات بازیکنمان دفاع کنیم خوب نیست.

سرمربی والیبال کاله در ادامه در مورد حواشی این بازی گفت: بازیکنان جوان باید یاد بگیرند که احترام بزرگ تر ها را داشته باشند، رفتاری ناشایست از بازیکنان تیم حریف اتفاق افتاد و اتفاق بد این ماجرا حمایت دیگر بازیکنان و حتی کادر فنی تیم حریف از اشتباه بازیکنشان است که فکر نمی کنم کار درستی باشد؛ اگر بازیکنم اشتباهی کرد باید آن را جریمه کنم و حمایت از اشتباه آن درست نیست.

وی همچنین با اشاره به روند بازی بیان داشت: بازی تماشاگرپسندی بود اما معتقد هستم تیم ما مستحق شکست نبود و به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم، دست سوم 24 بر 22 از حریف پیش بودیم، اشتباهات برای ما تکرار شد و بازی تغییر کرد.

عطایی ادامه داد: دست پنجم نیز با وجود این که چند امتیاز جلو بودیم ولی بچه هایمان تمرکزشان از بین رفت و بازی از دستشان خارج شد اما در کل هواداران از این بازی لذت بردند؛ البته از نتیجه تیمم راضی نیستم، نباید این نتیجه رقم می خورد زیرا ما مسلط بر جریان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی کاله: به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم

سرمربی کاله: به اشتباهات فردی خودمان بازی را باختیم