مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 19:042019-11-03ورزشي

بازیکن کاله: به اشتباهاتمان باختیم


سپاهان تیم خوبی است و مربی خوبی هم در اختیار دارد و در شهر خود بازی خوبی انجام دادند اما امروز ما به اشتباهات خودمان باختیم.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم والیبال کاله گفت: سپاهان تیم خوبی است و مربی خوبی هم در اختیار دارد و در شهر خود بازی خوبی انجام دادند اما امروز ما به اشتباهات خودمان باختیم.

مبین مظلوم پس از شکست تیمش برابر تیم والیبال سپاهان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی تماشاگر پسندی بود و در تمام ست ها از حریف پیش بودیم، اما در امتیازات پایانی بر اثر اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

وی درباره سطح این فصل از لیگ برتر گفت: بازیکنان در تمام تیم ها تقسیم شدند و بازی های لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه دیدارها را فشرده کرده است و برای بازیکنان این موضوع مشکل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیکن تیم والیبال کاله مازندران در خصوص درگیری بازیکنان دو تیم و دخالت او در این درگیری اظهار کرد: من فقط وارد درگیری شدم و از بازیکنان خواستم جدا شوند تا اتفاق بدی دیگر رخ ندهد.

مظلوم ادامه داد: بازیکن جوان تیم حریف در کری خوانی به غلامی حرفی زد که نباید اتفاق می افتد و باید حرمت بزرگ تر را حفظ می کرد.

وی در پایان درباره اینکه آیا فکر می کردند، سپاهان بتواند آن ها را اذیت کند؟ گفت: سپاهان تیم خوبی است و مربی خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن کاله: به اشتباهاتمان باختیم

بازیکن کاله: به اشتباهاتمان باختیم