مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 04:552019-11-04سياسي

رویدادهای استان در یک نگاه


نگاهی گذرا بر رویدادهای خبری آذربایجان غربی در خبرگزاری صدا و سیما - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز آذربایجان غربی ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت لازم است موانع اقامه نماز در مدارس استان احصاء و راهکارهای مربوطه ارائه شود.

آقای شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز دراین جلسه گفت؛ مدیران، نسبت به آموزش فریضه نماز و حقوق شهروندی در مدارس اهتمام ویژه داشته باشند **** جعفری رییس بنیاد مسکن سلماس ازمقاوم سازی بیش از 5 هزار واحد مسکونی روستایی مساکن روستایی تاکنون در این شهرستان خبر داد.

**** 200 دانش آموز دختر دبیرستانهای تکاب در قالب کاروان راهیان نور به منطقه عملیاتی عاشورای یک تکاب اعزام شدند.

**** درپی انفجار گاز درساعت 4 بامداد امروز در روستای -آغ دوز- چالدران اعضای 5 نفره یک خانواده دچار جراحت و سوختگی شدند که 2 نفر از مصدومین به علت شدت جراحت به یکی ازبیمارستانهای ارومیه انتقال داده شدند.

**** و همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با هدف سنجش سطح آمادگی مراکز و دستگاه های عملیاتی و حساس استان، رزمایش پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مرکزیت وفرماندهی دیسپاچگ این شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادهای استان در یک نگاه

رویدادهای استان در یک نگاه