مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-04پزشكي

وقوع سالانه 70 مورد بیمار مرگ مغزی در سیستان وبلوچستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه دیالیزهای مکرر، عاملی برای رنج مداوم و مستمر بیماران دارای نارسایی کلیه است از همه مردم دعوت کرد، - با مشارکت هم در مسیر ترویج فرهنگ اهدای عضو گام برداریم.

دکتر قاسم میری علی آباد افزود: در بیمارستان های علی بن ابی طالب (ع) و چشم پزشکی الزهراء زاهدان پیوند کلیه و قرنیه با سطح علمی و کیفی مطلوب انجام می شود و تمامی بیماران می توانند از خدمات درمانی این بیمارستانها بهره مند شوند.

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: با اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی به بیماران نیازمند، سالانه از مرگ و میر بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، قلبی و کبدی و.

پیشگیری خواهد شد.

وی یاد آور شد: سالانه 70 مورد بیمار مرگ مغزی در استان سیستان و بلوچستان داریم که با ترویج فرهنگ اهدای عضو این بیماران زمینه های نجات جان بیماران نیازمند فراهم خواهد شد.

دکتر فرامرز فاضلی، متخصص ارولوژی و فوق تخصص پیوند کلیه نیز ضمن دعوت از خانواده های محترم بیماران مرگ مغزی برای مشارکت در امر خیر اهداء عضو و استمرار حیات بیماران نارسایی کلیه اظهار کرد: تا کنون بیش از 190 پیوند موفقیت آمیز کلیه در بخش پیوند بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سالانه 70 مورد بیمار مرگ مغزی در سیستان وبلوچستان

وقوع سالانه 70 مورد بیمار مرگ مغزی در سیستان وبلوچستان