مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:312019-11-04سياسي

حفظ انقلاب نیازمند اتحاد و انسجام زیر چتر ولایت است


حفظ انقلاب نیازمند بصیرت، دشمن شناسی و شناخت حیله های دشمن و اتحاد و انسجام زیر سایه و چتر ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد صبح دوشنبه در اجتماع مردم شهرستان عسلویه در پایان راهپیمایی روز مبارزه با استکبار اظهار داشت: 13 آبان روز بسیار مهمی است و سه رویداد مهم را در خود دارد.

وی با اشاره به سالروز دستگیری و تبعید حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: بعد از آن سخنرانی مهم و تاریخ ساز امام علیه آن معاهده ننگین ایشان را دستگیر کردند وقتی امام را با خود می بردند نیروهای مسلح و قلدرهای شاه به شدت ترسیده بودند که امام گفت چرا می ترسید من یک پیرمرد هستم.

هاشمی نژاد رویداد دوم را کشتار دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران به وسیله عمال ستم شاهی دانست و اضافه کرد: در 13 آبان سال 57 دانش آموزانی که برای مبارزه با رژیم طاغوت مدارس را تعطیل کرده و به خیابان ها آمده بودند را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه عسلویه رویداد سوم را تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دانست و افزود: این روز به فرموده حضرت امام انقلاب دوم نام گرفت که در این حرکت تاریخی لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از همان دانشجویان امروز به دامن دشمن رفتند و برخی در فتنه 88 دستگیر شدند انقلابی بودن مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ انقلاب نیازمند اتحاد و انسجام زیر چتر ولایت است

حفظ انقلاب نیازمند اتحاد و انسجام زیر چتر ولایت است