مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 03:382019-11-05سياسي

قدرت معنوی انقلاب اسلامی و نقش رهبران


قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران نقش امام خمینی رحمت الله علیه، رهبری آیت الله خامنه ای و حفظ ارزش های انسانی در جهان هستند.

-  یادداشت محمدحسن ساقی، دبیر جبهه اعتدال شرق کشور را با موضوع قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران در ادامه می خوانید: قدرت معنوی انقلاب اسلامی ایران نقش امام خمینی رحمت الله علیه، رهبری آیت الله خامنه ای و حفظ ارزش های انسانی در جهان هستند.

پیروزی انقلاب اسلامی سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) و حضور همه جانبه و حمایت و پشتیبانی آحاد مردم کشورمان با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی، علیه نظام شاهنشاهی قاطعانه خواهان احیای اسلام و حق خواهی گردیدند، که در نتیجه موج آن حرکت عظیم تمامی اندیشمندان و نخبگان دنیا و ابرقدرت ها را تحت تأثیر خود قرار داد.

قدرت جمهوری اسلامی ایران روحیه استکبارستیزی را در اندیشه امام راحل و نقش مردم به باورهای دینی و اعتقاد و پیروی از ولایت فقیه بوده است، به همین دلیل قدرت های جهانی با هر حیله ای از جمله تحریم های ظالمانه نتوانستند در این چهار دهه و یا با تهدیدات و جنگ های روانی علیه نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار باشند.

بیشترین دشمنی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی از آبان ماه سال 57 به علت تسخیر و اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام شروع شد، در پی آن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت معنوی انقلاب اسلامی و نقش رهبران

قدرت معنوی انقلاب اسلامی و نقش رهبران