مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 05:122019-11-05سياسي

اولین جشنواره فیلم 60 ثانیه ای در زرند برگزار می شود


اولین جشنواره بزرگ فیلم های 60 ثانیه ای در حوزه فضای مجازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان زرند برگزار خواهد شد.

- سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت وگو با ایسنا از برگزاری اولین جشنواره فیلم های 60 ثانیه ای تحت عنوان (چالش ها -فرصت ها - تهدیدات) خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت فراوان فضای مجازی و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری کارگروه فضای مجازی در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند تشکیل شده و برنامه های متنوعی برای آموزش شهروندان و نیز پیشگیری از جرایم فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود: به همین منظور ما اولین همایش بزرگ فضای مجازی را با بهره گیری از اساتید مجرب کشوری در بخش های قضایی، امنیتی و اجتماعی در اواخر آذرماه برگزار خواهیم کرد.

قویدل با اشاره به این که عصر امروز، عصر ارتباطات است خاطر نشان کرد، دشمنان قصد دارند از این راه با ایجاد سیاه نمایی، شایعه سازی، دروغ پردازی، ترویج فساد های اخلاقی و اباحی گری اذهان جامعه خصوصاً جوانان را تحت تاثیر قرار داده تا به اهداف شوم خود برسند و از همین روست که مقام معظم رهبری بارها و بارها تمام مسئولان را به دقت و برنامه ریزی در این حوزه و بسترسازی جهت حضور موثر نیروهای انقلابی در فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره فیلم 60 ثانیه ای در زرند برگزار می شود

اولین جشنواره فیلم 60 ثانیه ای در زرند برگزار می شود