مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:022019-11-05ورزشي

زشت و زیبا در فوتبال اروپا


هر کودک و نوجوانی از کوچه پس کوچه های برزیل تا بیابان های تفته نیجریه، از شرجی تایلند تا کوه های بولیوی آرزویش این است که به «اروپا» برود.

- هر کودک و نوجوانی از کوچه پس کوچه های برزیل تا بیابان های تفته نیجریه، از شرجی تایلند تا کوه های بولیوی آرزویش این است که به اروپا برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان محمدی در عصر ایران نوشت: اروپا کوچکترین قاره دنیاست اما زیباترین فوتبال آنجا بازی می شود.

با کیفیت ترین و چشم نوازترین.

برای همین است که هر کودک و نوجوانی از کوچه پس کوچه های برزیل تا بیابان های تفته نیجریه، از شرجی تایلند تا کوه های بولیوی آرزویش این است که به اروپا برود.

فوتبال اروپا به تازگی شاهد دو صحنه زشت و زیبا بود.

زیبا: اگر در یک مسابقه رسمی بازیکن حریف قوزک پای بازیکن شما را بشکند با او چه رفتاری می کنید؟ در فوتبال ایران حتی یک خطای کوچک هم خیلی وقت ها باعث حمله ور شدن بازیکنان هم تیمی به سوی حریف می شود اما دیشب در لیگ برتر جزیره، کاپیتان تیم اورتون و چند بازیکن این تیم به رختکن تیم تاتنهام رفتند تا به سونگ هیون مین که پای بازیکن آنها را شکسته بود دلداری بدهند! در خلال دیدار اورتون - تاتنهام، سون در حاشیه زمین با تکلی خطرناک، آندره گومس بازیکن پرتغالی حریف را سرنگون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زشت و زیبا در فوتبال اروپا

زشت و زیبا در فوتبال اروپا