مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:482019-11-05سياسي

ضرورت آشنایی دانشجویان با کسب و کارهای آینده در دوران تحصیل


عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی بر ضرورت آشنایی دانشجویان با بازار کسب و کار آینده در حین تحصیل تاکید کرد و گفت: باید با ارائه آموزش های لازم دانشجویان بتوانند تصویری از وضعیت آینده شغلی خود داشته باشند تا بعد از فارغ التحصیلی بتوانند اشتغال پذیر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن طاعی در چهارمین دوره رویداد کارآفرینی چکاوک که در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، به امنیت برگزاری چنین برنامه های کارآفرینی و آشنایی دانشجویان با بازار کسب و کار اشاره کرد و افزود: ما معتقد هستیم دانشجو از ابتدای ورود به دانشگاه ها باید بتواند آینده خود را ترسیم کند و مسیر شغلی خود را بداند؛ به گونه ای که از همان روزی که استاد طرح درس را ارائه می دهد، متوجه این باشد که چه آینده ای را در حوزه کاری پیش رو خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخاب صحیح مسیر شغلی در آینده برای دانشجویان باید آموزش داده شود، به همین جهت ما در رویداد چکاوک سه هفته متوالی و بعد از آن سه ماه متوالی دانشجویان را با ایده ها و اندیشه های دنیای کسب و کار آشنا می کنیم.

در واقع دانشجویان باید بدانند که در دنیای شغلی چهار ویژگی یعنی داده، اطلاعات، دانش و خردمندی از اهمیت بسیاری برخوردار است و این ویژگی ها و شاخص ها در این رویداد به آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آشنایی دانشجویان با کسب و کارهای آینده در دوران تحصیل

ضرورت آشنایی دانشجویان با کسب و کارهای آینده در دوران تحصیل