مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 10:092019-11-05اقتصادي

مردم آذربایجان شرقی بیکاری را تحمل نمی کنند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش سهم استان از تولید ناخالص کشور، افزود: همواره نرخ بیکاری استان از میانگین کشوری پایین تر بوده است اما نباید در خصوص مسئله اشتغال استان کم توجهی شود زیرا فرهنگ مردم استان ایجاب می کند که .

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش سهم استان از تولید ناخالص کشور، افزود: همواره نرخ بیکاری استان از میانگین کشوری پایین تر بوده است اما نباید در خصوص مسئله اشتغال استان کم توجهی شود زیرا فرهنگ مردم استان ایجاب می کند که بیکاری را متحمل نشده و در صورت نیاز دست به مهاجرت می زنند.

داود بهبودی در آیین رونمایی از اسناد اطلاعات آمایش آذربایجان شرقی با بیان این که در فضای اداری جامعه، رسیدن به اهداف مستلزم برنامه ریزی و آمار است، گفت: نظام اداری باید در راستای ارائه اطلاعات به شکل مستمر در غالب های مختلف و بنا بر تعاریف استانداردها و پروتکل های نظام آماری کشور اهتمام داشته باشد تا در دسترس فضای برنامه ریزی و مطالعات و بررسی ها قرار گیرد.

وی با بیان این که سند آمایش سرزمین به منظور شناخت عدم تعادل های استان است، گفت: یک مرزبندی مشخص در میانه ی استان وجود دارد و تمرکز جمعیت شهرنشین در غرب استان است که باید برای اصلاح آن اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان شرقی بیکاری را تحمل نمی کنند

مردم آذربایجان شرقی بیکاری را تحمل نمی کنند