مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-05اقتصادي

آموزش و پژوهش، فناوری و نوآوری


صنایع، دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی سه رکن مهم کسب و کار موفق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی امروز در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان مرکزی گفت: رونق تولید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تقویت علوم کاربردی نوین و حوزه دانش بنیان کامل می شود و محور برنامه های هفته پژوهش استان باید دراین راستا باشد.

فرخی افزود: صنایع، دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی سه رکن مهم کسب و کار موفق هستند و دبیرخانه هفته پژوهش باید در راستای رشد این بخش ها برنامه های کاربردی و موثر داشته باشد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه پژوهش استان باید در کنار حضور پژوهشگران و دانشگاهیان زمینه حضور اقشار مختلف مردم، کشاورزان و فعالان اقتصادی برای افزایش ارتباط پژوهش با جامعه برجسته شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: هفت میلیارد ریال اعتبار امسال برای اجرای طرح های پژوهشی به استان مرکزی اختصاص یافت که صرف تسویه حساب طرح های سال گذشته می شود و طرح پژوهشی جدیدی امسال در استان کلید نمی خورد.

یادگاری افزود: هفته پژوهش امسال از 16 تا 22 آذر ماه است و افزایش ارتباط بین تولیدکنندگان پژوهش با متقاضیان و بهره برداران طرح های پژوهشی از جمله اهداف برگزاری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پژوهش، فناوری و نوآوری

آموزش و پژوهش، فناوری و نوآوری