مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-05فرهنگي

شیراز از قافله شهرهای خلاق ادبی یونسکو جا ماند


برای چندمین سال متوالی متولیان فرهنگی شهر ادب و هنر از قافله شهر های خلاق ادبی یونسکو جا ماندند.

- ،مرکز فارس ،شهر خلاق ادبی یونسکو یا همان شهر های عضو شبکه شهر های خلاق ادبی معرفی شدند و شیراز باز هم در این لیست جایی نداشت.

یکی از ابزار های سنجش شهر های خلاق ادبی در نظر گرفتن تلاش های حوزه ادبی شهر های منتخب در برگزاری رویداد های سالانه است که باید دارای روزشماری دقیق باشد که نمایشگاه های کتاب از جمله آن ها به شمار می رود.

با این حال، نمایشگاه کتاب فارس در حالی از 3 تا 9 آذرماه در شیراز برگزار خواهد شد که با وجود اینکه 20 روز به این رویداد مانده هیچ اطلاعاتی در این خصوص اعلام نشده است و حتی سایت ثبت نام این نمایشگاه در پایگاه اینترنتی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران هم فعال نیست.

در حالیکه ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه های کتاب استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مازندران، گیلان و کیش آغاز شده است، اما سامانه ثبت نام اعلامی برای فراخوان ناشران به این رویداد استان فارس نکرده است، این در حالیست که علیرغم اعلام تاریخ 3 تا 8 آذرماه 1398 برای برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب فارس، موسسه نمایشگاه های بین المللی استان فارس شنبه 2 آذرماه را آغاز این رویداد اعلام کرده است و علیرغم تایید ضمنی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ جمعه 8 آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز از قافله شهرهای خلاق ادبی یونسکو جا ماند

شیراز از قافله شهرهای خلاق ادبی یونسکو جا ماند