مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 14:452019-11-05اقتصادي

توزیع یک میلیارد و 650 میلیون تومان یارانه خرید کتاب در یاسوج و اصفهان


موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از افتتاح همزمان سیصد و نود و پنجمین و سیصد و نود و ششمین نمایشگاه کتاب در استان های کهکیلویه و بویر احمد و اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویر احمد با حضور 164 ناشر از سراسر کشور باعرضه 65 هزار و 579 عنوان کتاب در 120 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار می شود.

برای این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه های نشر استان، نشست شاهنامه شناسی و شعر آیینی، نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در ایران، نشست آسیب شناسی وضعیت کتاب و نشر استان، نشست جایگاه مطالعه در سبک زندگی و نقش آن در تأمین امنیت اجتماعی و نشست روایت دفاع مقدس از نگاه نویسندگان ازجمله برنامه های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.

همزمان با این نمایشگاه سیصد و نود و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با حضور 441 ناشر و نمایندگی و ارائه 97 هزار و 152 عنوان کتاب در 4 سالن، در محل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیارد و 650 میلیون تومان یارانه خرید کتاب در یاسوج و اصفهان

توزیع یک میلیارد و 650 میلیون تومان یارانه خرید کتاب در یاسوج و اصفهان