مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 14:472019-11-05سياسي

طرح پایتخت «فهما» در ایلام اجرایی می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: با تصویب اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی، - ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: با تصویب اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساختاری جدیدی برای این نهاد تعریف شده که روندی رو به توسعه را تجربه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی چراغی پور در نشست توجیهی رابطین طرح کشوری فهما اظهار کرد: تمام فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد ازجمله اعضای کانون ها، طرح های فرهنگی و هنری و فعالیت های انجام شده در سطح کانون ها، باید در سامانه سجا ، سامانه ثبت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان بچه های مساجد ثبت شود.

وی گفت: در روند جدید ثبت نام افراد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان عضو، باید جوانان و نوجوانان عزیز در هر کانونی با مراجعه به سامانه سجا و واردکردن مشخصات فردی و دریافت کدشناسایی در این سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در ادامه با اشاره به فعالیت 75 کانون فرهنگی و هنری مساجد در ایام اربعین حسینی سال جاری در خدمات رسانی به زوار، تصریح کرد: بسیاری از کانون های فرهنگی و هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایتخت «فهما» در ایلام اجرایی می شود

طرح پایتخت «فهما» در ایلام اجرایی می شود