مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 15:562019-11-05سياسي

تدوین سند چشم انداز فعالیتهای قرآنی در گلستان


گلستان از استانهای پیشرو در تدوین سند چشم انداز فعالیتهای قرآنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای گلستان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان گفت : گلستان و بوشهر دو استانی هستند که این سند را برای ترویج فرهنگ قرآنی تدوین کردند.

عادله کشمیری همچنین از تشکیل 3 کارگروه تخصصی آموزشی، پژوهشی و تبلیغی -ترویجی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در استان خبر داد.

راه اندازی رشته جدید علوم و فرهنگ قرآنی در مقطع کارشناسی برای اولین بار در استان، برنامه ریزی برای توسعه فرهنگ قرآنی در همه سطوح جامعه شامل بازار ، مدارس ، ادارات و خانواده ، آموزش روخوانی و مفاهیم قرآنی به میزان 900 ساعت در طول 12 سال تحصیل دانش آموزان در مدارس از مهمترین مواردی بود که اعضای ستاد ترویج فرهنگ قرآنی استان بر آن تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه درگلستان بعنوان رییس شورای فرهنگ عمومی استان هم در این جلسه گفت : در کنار آموزشهای حفظ ، قرائت و تفسیر قرآن کریم آیات الهی باید در دل و جان بطور ملموس در زندگی ما جاری و ساری شود.

مدیر کل حقوقی و امور استانهای کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور هم اعلام کرد : در سطح کشور بیش از 24 هزار کانون فرهنگی هنری مسجد با بیش از دو میلیون عضو فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند چشم انداز فعالیتهای قرآنی در گلستان

تدوین سند چشم انداز فعالیتهای قرآنی در گلستان