مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 17:292019-11-05سياسي

تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان قصد دشمن است


رامسر _ فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان، قصد دشمن را تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد علی حق بین شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای دریاپشته با بیان اینکه شهدا قهرمانان این مرز و بوم بوده و متعلق به تمام کشور هستند گفت: خاطرات شهیدان را زنده نگه داریم و به نسل های آینده انقلاب منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا برای ما امنیت را به ارمغان آوردند و خاطرات فراوانی در دوران دفاع مقدس با رشادت آفرینی در جبهه های نبرد حق علیه باطل از خور بر جای گذاشتند.

سردار فاتح نبل الزهرا افزود: وقتی پشت تریبون ها قرار می گیریم از خاطرات شهدا می گوییم و بعد متوجه می شویم شهدا زنده اند و امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند.

سردار حق بین تصریح کرد: امروز دشمنان ما قسم خوردند این قدرت را بشکنند که یک پکیج کامل از قدرت دین و اسلام است و دشمنان ما چاره ای جز قبول این واقعیت را ندارند.

وی گفت: امروز دشمنان ما قسم خوردند ناقوس جنگ را بر علیه این ملت به صدا در آوردند و قسم خورده اند به هر قیمتی دین و ملت را بشکنند و سایه جنگ را بر سر ما نگهدارند که در این امر ناتوان هستند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان گفت: خداوند اراده فرموده است تا دشمنان ناکام شوند و مزد این زحمات بر پایه دین، امنیت و شعار اسلام در سراسر دنیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان قصد دشمن است

تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان قصد دشمن است