مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 20:302019-11-05سياسي

قدرت و قوت روحی دو شاخصه زمینه سازان ظهور


استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه باید در زندگی و برنامه های دینی شاخص را قوت روحی قرار دهیم، گفت: علامت های آدم خوب ویژگی هایی مانند تواضع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان امشب در مراسم شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه یکی از آیات قرآن درباره آخرالزمان و ظهور که برنامه خداوند را برای فرج مشخص می کند آیه وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه.

است، اظهار کرد: خداوند می فرماید ما اراده کردیم کسانی که در زمین ضعیف نگه داشته شدند این ها روزی امامان و اداره کنندگان زمین قرار گیرند و وارثین امکانات و دارایی های زمین باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقاط این آیه اشاره به ضعف و نقطه مقابل آن قوت است که نباید به آن ساده نگاه کنیم، ابراز کرد: قوت و قدرت معنوی در آموزه های دینی جایگاه والایی دارد و مؤمن را به کوه استوار تشبیه کرده اند و حتی در برخی روایت آمده است که مؤمن از کوه نیز محکم تر است و هیچ نفوذی در آن نیست.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: بعد از ظهور فقط ضعف ما برطرف می شود، یعنی رفاه، برکت و نعمت افزایش پیدا می کند ولی این طور نیست که رفاه افزایش پیدا کند درحالی که انسان ها ضعیف هستند، رفاه زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و قوت روحی دو شاخصه زمینه سازان ظهور

قدرت و قوت روحی دو شاخصه زمینه سازان ظهور