مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 23:002019-11-05سياسي

خدمات رسانی به مناطق تغییرکاربری شده استان خلاف قانون/تکرازی


دبیر کارگروه زمین خواری کهگیلویه و بویراحمد از خلاف قانون بودن خدمات رسانی برخی نهادها در مناطق تغییر کاربری شده این استان خبر داد.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سید حسن کاظمی اراضی تغییر کاربری داده شده را شامل جاده دهنو، محمود آباد علیا، زیرگذر مختار، جاده کمربندی یاسوج اصفهان، زیر گذر تنگ کناره، حاشیه سد شاه قاسم، سرنجل کل، بعد از تلگاه و آبشار یاسوج نام برد و گفت: در این مناطق سودجویان با دور زدن قانون اقدام به تغییر کاربری اراضی کرده اند.

وی با بیان اینکه در برخی از این مناطق ساخت و سازهای غیر قانونی نیز انجام و دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق، و گاز به آنها هم خدمات رسانی کرده اند، افزود: نیاز است دستگاه های ذی ربط هر چه سریعتر مستندات این تخلفات را به کارگروه زمین خواری استان ارائه دهند.

دبیر کارگروه مبارزه با زمین خواری این استان زمین خواری را یکی از مهمترین موانع توسعه اقتصادی استان به ویژه در شهر یاسوج عنوان کرد و ادامه داد: بیشترین میزان تغییر کاربری زمین ها در اطراف شهرهای بزرگ کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج، دوگنبدان و دهدشت انجام شده است.

وی دلایل مهم بروز پدیده زمین خواری در این استان را سهل انگاری و کم کاری متولیان امر، ضعف مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل راه و شهرسازی و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به مناطق تغییرکاربری شده استان خلاف قانون/تکرازی

خدمات رسانی به مناطق تغییرکاربری شده استان خلاف قانون/تکرازی